tiistai 29. lokakuuta 2013

Henkinen työkalupakki, osa 8

Arkkienkeli Metatronin muuntava energia

Rakkaat ihmiset täällä maapallolla! Tässä puhun minä, arkkienkeli Metatron. Aivan kuten edeltäjäni ovat sanoneet, on suuri ilo antaa työkalupakkiin minun oma osuuteni, joka ei ole suuri mutta erittäin tehokas.

Vain muutamat tietävät minun hopean violetista säteestäni, jolla on hyvin erikoinen toiminta tai tarkemmin sanottuna "toimintakenttä". Haluaisin selittää teille jälkimmäisen termin:


  • Minun erityistä sädettäni voidaan käyttää hävittämään kaikki negatiiviset energiat liittyen erityisesti ympäristön saasteisiin, -myrkkyihin ja vastaaviin asioihin.
  • Tätä sädettä ei koskaan eikä ikinä saa käyttää ihmisiin tai eläimiin, eikä myöskään mihinkään eläviin organismeihin! Tästä poikkeuksena on vain teidän moninainen luontonne täällä maapallolla, koska se aina sisältää myös elämää jokaisessa muodossa. Tämä on ainoa ja luonteenomainen rajoitus minun säteelleni, jonka haluan teidän painavan tarkasti mieleenne. Kaikki muu on lueteltu seuraavana, niin että pystytte käyttämään sitä päivittäisessä elämässänne. 

Kerron sen samanlaisena listauksena kuin edeltäjäni: 

  • Kutsukaa minua ja minun erityistä sädettäni tällä tavalla:

    "Kutsun sinua arkkienkeli Metatron! Tule luokseni ja tuo hopean violetti säteesi mukanasi!"
  • Sen jälkeen visualisoikaa mielessänne seuraavasti:  kuvitelkaa miten minun hopean violetti säteeni ympäröi jonkin tietyn alueen tai paikan, samalla peittäen sen. Antakaa sitten sille seuraava ohje: (esimerkiksi)

    "Hopean violetti liekki, tämä on minun käskyni sinulle: Muunna kaikki löytämäsi myrkylliset ja vahingolliset aineet, jotta estät ihmisiä ja maaplaneettaa vaarantumasta enempää näille myrkyllisille ja vaarallisille aineille!"
  • Heti kun olette tehneet visualisaationne ja antaneet oman ohjeenne, ei ole enää tarpeen keskittyä siihen. Kaiken lopun hoitaa minun hopean violetti säteeni.
      
Tässä on kaikki. Tulette huomaamaan: "Kaikki on tehty nopealla, lyhyellä ja tehokkaalla tavalla!" mikä on yksi teidän mieltymyksistänne, rakkaat ihmiseni! 

Lisäksi on jotain muuta, jonka haluaisin sanoa, ja tämä liittyy säteen toimintaan hyvin olennaisesti. 

Kun käytätte hopean violettia sädettä, haluaisin painottaa tärkeää asiaa, joka - siinä tapauksessa että ette ole huomanneet - voi aiheuttaa vahinkoa, jos sovellatte sitä väärin. Mutta niin kauan kuin noudatatte minun ohjeitani tarkasti, ei mitään vahinkoa pysty tapahtumaan eikä minkäänlaista vaaraa kenellekään tai millekään. 

Kun käytätte minun hopean violettia sädettäni, teidän tulee aina olla tietoisia siitä, että se koskee vain asioita jotka eivät ole "eläviä". Aineet ja niiden myötä termi "ei elävä" saattavat olla hyvin moninaisia ja joustavia ilmauksia teidän kielellänne. Meidän näkökulmastamme kaikki meidän Luojastamme lähtöisin olevat asiat ovat jollakin tapaa eläviä. Tästä syystä ilmaisemme tämän rajoituksen niin yksinkertaisesti kuin mahdollista. 

Työskennelkää minun hopean violetin säteeni kanssa sellaisilla paikoilla tai alueilla, jotka ovat saastuneet tai myrkyttyneet. Jopa ydinsaastetta voidaan puhdistaa/hävittää sen avulla. Jotta näissä tapauksissa saataisiin kuitenkin konkreettisempia tuloksia, niin vaaditaan ainakin viisi ihmistä, joiden tulisi käyttää tätä sovellusta keskitetysti ja yhteistyössä visualisoiden. Tällaisissa tapauksissa ihmisryhmät saattavat olla paljon tehokkaampia kuin vain yksinäinen ihminen. 

Eläviin olentoihin kyseisellä paikalla tai alueella ei ole vaikutusta, koska te keskitytte yksinomaan saasteiden tai myrkkyjen puhdistamiseen. On samalla tavalla mahdollista suorittaa elävien olentojen yleispuhdistus tällä samalla alueella,  mutta tämä tulee tehdä ylösnousseen mestari St.Germainin violettia sädettä tai liekkiä käyttäen. 

Tällainen on prosessi, jota voidaan käyttää neutraloimaan kaikki suurimmatkin saasteet täällä maan päällä. Samanlaista prosessia käyttävät teidän galaktiset veljenne omilla avaruusasemillaan, vaikkakin paljon monimutkaisemmalla ja laajemmalla tasolla.

Toivon, että kertomalla tarkkaan nämä yksityiskohdat, olen tehnyt asiani selväksi teille, rakkaat ihmiset. Täten toivon teille oikein hyviä operaatioita toteuttaessanne minun hopean violettia sädettäni. 

Lisäksi voitte tehdä maaäidille erittäin suuren palveluksen ja auttaa häntä kovasti, niin että hän pystyy vapautumaan kaikista myrkyllisistä saasteista ja radioaktiivisuudesta. 

Otaksun, että hän olisi hyvin kiitollinen teille, rakkaat ihmiset. 

Päätän selvitykseni tähän ja kiitän teitä kovasti siitä, että olette halukkaita ja valmiita käyttämään kaikkia näitä työkaluja niiden hyödyllisiin tarkoituksiin. Loppujen lopuksi vain näiden työkalujen kaikkein huolellisimmalla toteutuksella voidaan saavuttaa teidän, ihmisten ja eläinten sekä lopulta myös itse Gaian parantuminen. 

Suurella rakkaudellani teitä kaikkia kohtaan,
teidän arkkienkeli Metatron

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti