maanantai 28. lokakuuta 2013

Henkinen työkalupakki, osa 7

Luojan, Kaiken mitä on, Isän energisoiva valo

Rakkaat ihmiset! Minä, taivaan isä, haluan antaa myös oman osuuteni työkalupakkiin. Tiedän että poikani St.Germain on maininnut sen ja poikani virnistelee nyt, koska hän tietää mitä on tarjolla.

Minulla on huomattava tarve antaa ihmisten tietää, että monet arkkienkelit ovat inkarnoituneet maapallolle nyt. Minun kanavoijani ja minun poikani ovat jo löytäneet heidät kaikki,  ja samalla he ovat löytäneet myös jotain hyvin hämmästyttävää.

Vielä ei ole aika julkaista tätä asiaa, mutta hän saa pian luvan tehdä niin, kun aika on oikea.

Me emme tässä nimeä heitä emmekä kerro, minne he ovat inkarnoituneet. Tulette olemaan hämmästyneitä siitä, missä arkkienkelit haluavat mieluiten olla. Ja tulette myös hämmästymään sitä, että he kaikki - paria poikkeusta lukuunottamatta - ovat inkarnoituneet hyvin kapealle alueelle, tätä asiaa ei koskan voitaisi arvostaa. Tämä kaikki voidaan jäljittää tiettyihin syihin, joista viimeisimmät paljastetaan myöhemmin.

Mutta palatkaamme nyt työkalupakkiin. Juuri kuten muutkin ennen minua, kerron oman osuuteni luettelona. Nämä luetellut auttavat teitä kun kutsutte minun valoani ja kun johdatte sen ruumiinne läpi. Siten saavutatte mainion helpotuksen, lievityksen, kuten myös voimaa ja vireyttä.

Alammeko nyt luetella työkaluja, lapseni?


  • Kutsukaa Luojan valoa esimerkiksi näin:

    "Minä kutsun Luojan valoa luokseni!"

  • Nyt visualisoikaa mielessänne, miten luova valo virtaa ylhäältä kruunuchakran läpi teidän ruumiiseenne.
  • Kuvitelkaa, kuinka sydämenne alue täyttyy valolla, ja visualisoikaa kuinka teidän sydämenne/ valon lähde sydämessänne kasvaa ja leviää kunnes koko teidän ruumiinne on täyttynyt tällä luovalla valolla.
  • Kun tämä on tehty, pysytelkää tässä tilassa jonkin aikaa ja nauttikaa valosta. Se vaikuttaa teihin yllä mainituilla tavoilla. 


Tässä on kaikki, mitä siihen kuuluu. Se on yksinkertainen mutta tehokas. Käyttäkää tätä luovaa valoa säännöllisesti, niin pääsette elämän läpi paremmalla tavalla, olette voimakkaampia ja elinvoimaisempia. Voin luvata teille tämän.

Nyt lopetan oman osuuteni, lapseni. Minä, Luoja, teidän Isänne, olen aina teidän luonanne kun käytätte näitä työkalupakin työkaluja. Uskon olevan tärkeää, että te tiedätte minun, teidän Isänne, olevan aina teidän rinnallanne. Uskon lisäksi olevan olennaista, että te voitte aina kutsua meitä, jolloin kiirehdimme aina teidän avuksenne ja tueksenne missä tahansa olettekaan ja kun se on meille sallittu.

Menkää eteenpäin ja nauttikaa minun luovasta valostani. Antakaa itsenne iloa näiden ihanien työkalujen käytöstä, jotka lapseni ovat toimittaneet teille.

Suurella rakkaudella,
Isä ja Luoja
http://soul4free.wordpress.com/category/toolbox-english/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti