lauantai 26. lokakuuta 2013

Henkinen työkalupakki, osa 3

Arkkienkeli Mikaelin suojaava kilpi

Rakkaat ihmiseni, tässä puhun minä,  arkkienkeli Mikael. Minulla on ilo jakaa teille oma osani työkalupakista, kuten Isäni on kertonut omassa esittelyssään. Tämä minun osani on hyvin yksinkertainen mutta erittäin tehokas. Jos haluatte suojella itseänne päivittäisessä elämässänne, niin minun työkaluni on käytettävissänne mihin aikaan päivästä tahansa.

Suosittelen teitä rakentamaan tämän suojauksen uudestaan joka päivä, koska se menettää tehonsa 24 tunnin kuluttua vapaan tahdon lain mukaisesti, jota meidän tulee noudattaa. Jos kuitenkin haluatte asettaa pysyvän suojauksen, sellainen on julkaistu täällä aikaisemmin. Tässä linkki englanninkieliselle sivulle. (käännös tulee myöhemmin, suom.huom.)

Arkkienkeli Mikaelin suojaavan kilven osalta: tämä minun kilpeni perustuu minun siniseen liekkiini tai siniseen säteeseeni (niille, jotka kutsuvat sitä mielummin säteeksi kuin liekiksi). Toimikaa seuraavasti. Kerromme tämän hyvin yksinkertaisesti ja lyhyesti, koska te ette koskaan halua kuluttaa/tuhlata paljon aikaa minkään työkalun käyttämiseen (naurua).

Toimikaa seuraavasti. Kerron tässä ohjeet yksinkertaisella tavalla luettelona:
  • Kutsukaa minua, esimerkiksi näin:  "Arkkienkeli Mikael, ole hyvä ja tuo minulle sinun sininen säteesi / sininen liekkisi!"
  • "Arkkienkeli Mikael,  pyydän että ympäröit minut kokonaan sinun sinisellä säteelläsi / sinisellä liekilläsi!"
  • Olisi hyvä kuvitella, miten sininen säde / sininen liekki ympäröi teidät kokonaan joka puolelta. Sillä ei ole kuitenkaan merkitystä,  pystyttekö todella kuvittelemaan tämän,  sillä kaikkein tärkein osa on se että pystytte uskomaan tämän tapahtuvan. 
  • Nyt kertokaa tälle säteelle / liekille millä tavalla sen tulee suojella teitä. Kerron esimerkiksi, miten minun kanavoijani sanoo, koska se on yksinkertainen ja tehokas tapa:  "Ole hyvä ja suojele minua kaikkea sellaista vastaan, mikä ei tule Valosta, ja ennen kaikkea mikä ei perustu rakkauteen ja jumalaiseen tietoisuuteen!" 

Tässä on kaikki mitä teidän tarvitsee tehdä. Pitäkää kuitenkin mielessänne, että tämän suojaavan kilven voimakas teho saattaa heikentyä sisäpuolelta käsin,  mikä tarkoittaa sitä että jos teillä itsellänne on minkäänlaisia negatiivisia ajatuksia, tunteita tai muuta vastaavaa, niin suojaava kilpi häviää.

Tämä johtuu siitä erityisestä syystä, että kaikki negatiivinen energia pystyisi virtaamaan pois teistä,  koska muuten tämä negatiivinen energia saattaisi jäädä teidän sisäänne ja aiheuttaa tuntuvaa haittaa. Me emme halua mitään sellaista tapahtuvaksi ja tästä syystä sinisellä säteellä / liekissä on tämä ominaisuus.

Joten jos teistä tuntuu, että teillä on ollut minkäänlaisia negatiivisia tunteita tai ajatuksia, niin minun tulisi tällaisessa tapauksessa uudistaa kilven suojaus yllämainitulla tavalla. Suosittelen tätä tehtäväksi tällaisissa tapauksissa. Te voitte uudistaa suojaavan kilven niin monta kertaa kuin haluatte. Olette vapaita käsittelemään sitä millä tahansa tavalla haluatte ja oman harkintanne mukaan.

Toivotan teille onnea ja menestystä suojaavan kilven kanssa ja olen aina valmis auttamaan teitä kaikissa asioissa.

teidän,
arkkienkeli Mikael
http://soul4free.wordpress.com/category/toolbox-english/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti