maanantai 28. lokakuuta 2013

Henkinen työkalupakki, osa 6

Ylösnousseen mestari St.Germainin puhdistava ja muuntava liekki

Rakkaat ihmiset täällä maan päällä. Tässä puhun minä, ylösnoussut mestari Saint Germain. Tänään minulla on ilo jakaa teille minulle kuuluvan puhdistavan ja muuntavan liekin perusteet. Esitän jotakin aivan uutta, mitä ei tähän asti ole koskaan ennen paljastettu maan päällä eläville ihmisille.

Minun violetti liekkini on varsin vanha ja kauan aikaa hyvin tunnettu. Sen toimintaa ja vaikutusta ei ole koskaan näiden vuosien aikana muutettu. Täten Isä ja minä olemme päättäneet, että nyt on aika paljastaa minun violetin liekkini aivan uusi toiminto ja laatu.

Niinpä annamme työkalupakkiin violetin liekin aivan uuden toiminnon ja lahjoitamme sen kallisarvoisena lahjana koko Gaian ihmiskunnalle käytettäväksi uutena työkaluna. Tämä uusi toiminto on tullut mahdolliseksi yksinomaan aikaisemman massiivisen valoaallon myötä.

Nyt haluaisin luetella kaiken samalla tavalla kuin edeltäjänikin.


  • Kutsukaa minua ja minun violettia liekkiäni tällä tavalla:

    "Minä kutsun sinua, St.Germain, tulemaan luokseni ja tuomaan violetin liekkisi!

  • Sitten antakaa oma ohjeenne violetille liekille. Se on erittäin älykäs ja tottelee kaikkia teidän käskyjänne. Sen vuoksi on hyvin tärkeää, että teidän ohjeenne on muotoiltu puhtaasti ja selkeästi. Annan tässä joitakin esimerkkejä mahdollisista sovelluksista:

    "Määrään sinut puhdistamaan tämän huoneen nyt - hajota kaikki negatiiviset energiat ja lähetä ne valon valtakuntaan!"

    "Määrään sinut ympäröimään tämän objektin, hajottamaan kaikki negatiiviset energiat ja lähettämään ne valon valtakuntaan!"

    "Määrään sinut vapauttamaan tämän objektin ja sen sisäpuolen kaikista negatiivisista energioista ja varmistaen samanaikaisesti, että mikään näistä energioista ei pysty lähtemään tästä huoneesta ja sen ympäristöstä!"

    "Minä määrään sinua ympäröimään koko tämän alueen violetilla liekilläsi, hajottamaan kaikki negatiiviset energiat ja tunteet,  sekä johtamaan ne valon valtakuntaan!"

  • Nyt saavumme täysin uuteen osaan, mitä ei ole koskaan ennen julkistettu. Tulette olemaan yllättyneitä kaikesta siitä, mitä tällä työkalulla voi tehdä. Minä itse olen hyvin ylpeä juuri tästä toiminnosta, koska sen järjestäminen on niin valtava helpotus ihmiskunnalle ja jokaisen päivittäiseen elämään.

    Tässä on kyseinen avunpyyntö ja sen toiminta seuraavilla sanoilla:

    "Minä kutsun ylösnousseen mestari St.Germainin violettia liekkiä ja pyydän, että kaikki objektit, joihin menen sisään tai joissa asun, vapautetaan kaikista negatiivisista energioista ja tunteista. Kaikki nämä alemman värähtelytason energiat tulee muuttaa ja johtaa valoon!"

    Ja tämä on violetin liekin kaikkein viimeisin toiminto, joka on niin voimakas ja tehokas.

    Tämä on tiedetty jo jonkin aikaa, mutta sitä ei ole kuitenkaan käytetty niin usein vaikka se on erittäin sopiva kyseisiin tarkoituksiin.

    Ja tässä on nyt avunpyyntöön kuuluva selitys:  Mikäli tulossa on jokin vaikea tapahtuma, kuten esimerkiksi koe, työpaikkahaastattelu tai vastaava muu asia, voitte käyttää hyväksenne violettia liekkiä tähän tarkoitukseen. Näin se tapahtuu:

    "Minä kutsun violettia liekkiä ja annan seuraavan määräyksen:
    Huomisessa kokeessani violetti liekki puhdistaa minut kaikista negatiivisista voimista/energioista/tunteista ja varmistaa samalla että tämä puhdas tila säilyy!" 

    "Minä kutsun violettia liekkiä ja annan seuraavan määräyksen:
    Ole hyvä ja anna minulle kaikki madollinen tukesi tapaamisessa, johon osallistun tänään iltapäivällä. Puhdista ja muunna asiaankuuluvasti se huone, jonne minä menen tapaamiseen. Tämä on minun toiveeni ja se tulee toteuttaa!"


    Viimeiset kaksi kohtaa ovat hyvin voimakkaita ja tehokkaita menetelmiä käyttää violettia liekkiä sille tarkoitettuun toimintaan.

    On vielä yksi hyvin tärkeä asia, jonka haluan teidän painavan vakavasti mieleenne, koska kanavani viittasi siihen:

    Kun annatte ohjeenne violetille liekille, älkää ilmaisko mitään tarkkaa kellonaikaa kuten 14 - 16. Miksikö? Siksi että jos aikaan tulee muutoksia, niin minun violetti liekkini ei pysty toteuttamaan ohjeita oikealla tavalla. Tästä syystä suosittelen teitä ilmaisemaan tarkan tapahtuman ja summittaisen ajankohdan. 


Kun nyt päätän minun violetti liekkini -työkalun esittelyn, olette huomanneet, että sen käyttötarkoituksia on monia. On kuitenkin ehdottoman tärkeää, että te annatte violetille liekille kaikki ohjeet hyvin tarkasti ja oikein. Se tottelee kaikkia teidän ohjeitanne ja tekee kaiken juuri antamienne ohjeiden mukaan. Muistakaa aina tämä asia, niin teillä on käytössänne mitä voimakkain työkalu. Toivon teille onnea yllä mainittujen sovellusten kanssa.

Suurella rakkaudella,
St.Germain
http://soul4free.wordpress.com/category/toolbox-english/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti