lauantai 26. lokakuuta 2013

Henkinen työkalupakki, osa 4

Ylösnousseen mestari St.Germainin suojaava kilpi

Rakkaat ihmiset täällä maan päällä, tässä olen minä, ylösnoussut mestari Saint Germain. On ilo puhua teille tämän kanavoijan kautta ensimmäistä kertaa ja minäkin olen iloinen voidessani tässä antaa oman osani uuteen työkalupakkiin. Se on arvokas panostus ja täydentää muita, jo annettuja työkaluja.

Ennen kuin kavavani alkoi kirjoittaa tekstiä ylös, selitin hänelle meidän täällä toisella puolella olevien näkökannat.

Selitin, että violettia liekkiä voidaan käyttää mitä erilaisimpiin tarkoituksiin, kuten muun muassa puhdistamiseen, muuntamiseen ja suojaukseen.

Erityisesti violetin liekin suojaus ei kilpaile veljeni arkkienkeli Mikaelin osuuden kanssa. Päin vastoin nämä meidän molemmat työkalumme täydentävät toinen toisiaan. Tässä kuitenkin keskityn vain sen erityiseen suojaavaan ominaisuuteen. Toiset ominaisuudet, puhdistamisen ja muuntamisen, jätän myöhempään aikaan.

Selitän asian samalla tavalla kuin veljeni luettelonomaisesti, koska se on teille tuttu tapa ja siten ehkä helpompi muistaa. Tässä minun selvitykseni:


  • Kutsukaa minua ja minun violettia liekkiäni, esimerkiksi näin:

    "Pyydän sinua, ole hyvä Saint Germain ja tuo luokseni oma violetti liekkisi!"


    Minä kutsun sitä mielummin liekiksi kuin säteeksi. Mutta jos teistä on mukavampi puhua säteestä, voitte sanoa myös niin,  sillä se aiheuttaa saman vaikutuksen.

  • Nyt voitte antaa oman määräyksenne violetille liekille. Annan tässä muutaman esimerkin siitä, miten saatte sen omaksi suojaksenne:

    "Violetti liekki, ole hyvä ja suojele minua kaikkia niitä negatiivisia energioita ja tunteita vastaan, jotka kohdistuvat minuun, ja muuta ne kaikki valoksi"!

    "Violetti liekki, annan täten määräyksen suojata tämä paikka/tila kaikkia negatiivisia energioita ja tunteita vastaan, niin että kaikki täällä voivat elää rauhassa ja harmoniassa!"


    "Violetti liekki, täten määrään sinut suojaamaan tämän esineen kaikkia negatiivisia energioita ja tunteita vastaan ja pyydän sinua muuntamaan kaikki negatiiviset energiat päinvastaisiksi!"

Nyt pitäisi olla selvää, miten pystytte rakentamaan suojauksenne yllä olevien esimerkkien avulla. Kehittäkää aivan oma suojauksenne ja miettikää myös omaa tapaanne, millä haluatte määrätä minun violettia liekkiäni.

Olen aina teidän rinnallanne ja autan teitä tässä prosessissa niin hyvin kuin mahdollista. Lupaan teille tämän. Toivon, että olette tyytyväisiä minun violettiin liekkiini ja sen suojaukseen. Palaan vielä ja syvennän teidän tietämystänne sen puhdistavasta ja muuntavasta voimasta/toiminnasta, josta olen kertonut jo vähän yllä.

Suurella rakkaudella,
teidän St.Germain
http://soul4free.wordpress.com/category/toolbox-english/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti