maanantai 10. helmikuuta 2014

Miten käsitellä nykyisiä voimakkaita energioita?

Arkkienkeli Mikaelia kanavoinut Debbie

Energia on niin intensiivistä nyt. Monet, jotka käyvät nyt läpi omaa siirtymäänsä, kokevat hälyttäviä oireita, minä mukaanlukien. Pyysin Mikaelia selittämään minulle vähän enemmän sitä, mitä voin odottaa kokevani näiden nyt jatkuvien muutosten tuloksena, erityisesti perheeni suhteen. Ensin en ymmärtänyt hänen puhettaan, joten hän selitti yksityiskohtaisemmin:

Ajattele sitä tällä tavalla. Sinä värähtelet korkeammalla tasolla kuin kukaan muu perheenjäsenesi ja sinä tunnet jo ikään kuin kuuluvasi kahteen eri maailmaan. Se johtuu siitä, että sinä tosiasiassa olet jo olemassa kahdessa eri maailmassa, mutta samassa kolmannessa ulottuvuudessa. Mutta pian sinä tulet kokemaan olevasi myös korkeammissa ulottuvuvuksissa. Rinnakkaistodellisuuksissa, jos se auttaa ymmärtämään paremmin. Sinä tulet ylläpitämään tietoisuuttasi sekä kolmannessa että korkeammissa tietoisuuden ulottuvuuksissa. Sinun todellisuutesi tulee olemaan niistä mikä tahansa riippuen siitä, minkä valitset.

Tarvitseeko minun alentaa omaa värähtelytasoani, jotta pystyn elämään kolmannessa ulottuvuudessa?

Kyllä. Mutta muista, että sinun tietoisuutesi tulee olemaan paljon korkeampi kuin nyt, joten pystyt käsittelemään tämän kolmannen ulottuvuuden ympäristön tehokkaammin. Muista, että minä olen aina sinun kanssasi auttamassa.

Jokin aika sitten, kun olin käynyt läpi melko haastavan ajanjakson, Mikael sanoi, etten saa koskaan epäillä häntä - vaikka näyttäisi siltä, että hän antaisi syytä epäilykselle. Tämä sanoma on pysytellyt tietoisuuteni pinnalla ja näiden viimeaikaisten haasteiden myötä minua muistutettiin siitä, että riippumatta siitä mitä mieleni kertoo minulle, en saa epäillä häntä. Pyysin häntä selittämään tarkalleen tätä blogiani varten, mitä hän tarkoittaa tuolla sanomalla. Rakas, ole hyvä ja selitä minulle mitä tarkoitit sanoessasi: "jopa silloin jos minä annan sinulle syitä epäillä minua, älä epäile minua"?

Tarkoitin, että vaikka kaikki ulkoiset seikat osoittaisivat päinvastaista kuin mitä minä kerron sinulle, älä epäile minua.

Koin eilen fyysisesti erittäin haastavan päivän. Mikael kertoi, että ruumiini käy läpi muutoksia, ja että tuntisin oloni paremmaksi aamulla. Huomasin, että kun päästin egoni sisään ja aloin ajatella negatiivisia ajatuksia siitä millainen fyysinen olo minulla oli, tunsin oloni paljon huonommaksi.

Kyllä, näin tapahtuu,  koska epäilys alentaa tietoisuuden ja värähtelyn tasoasi. Epäilys vetää sinut aina takaisin alas kolmannen ulottuvuuden uhriajattelun tilaan. Kun muistit tämän, pystyit nostamaan värähtelytasoasi ja sen vuoksi olosi parani. Epäilys luo vastustusta ja jos vastustat sitä, mitä tapahtuu, luot itsellesi vielä haastavamman kokemuksen omassa siirtymässäsi. Kun pysyttelet sydämessäsi minun kanssani, voin auttaa sinua. Muistathan aina tämän?

Tänään tunnen oloni paremmaksi, luojan kiitos. Mutta yritätkö nyt kertoa minulle, että tulen kokemaan lisää samanlaisia muutoksia?

Kyllä, sinun ruumiisi muuttuu jatkuvasti maapallolle saapuvien energioiden vaikutuksesta, jotka tulevat yhä vahvemmiksi ajan kuluessa. Sinun ruumiisi tulee sopeutua samoin kuin sinun tietoisuutesi, siihen valon korkeampaan taajuuteen, jota pystyt nyt käsittelemään. Kuten jo tiedät, sinun kykysi käsitellä valoa lisääntyy päivä päivältä.

Ole hyvä ja kerro uudelleen, miksi maadoittuminen on nyt niin tärkeää.

Maadoittuminen on tärkeää, koska kun maadoitat valoa, et tee sitä yksin, vaan sallit minun ankkuroida korkeampaa valon värähtelytaajuutta itsesi kautta, mikä on voimakkaampaa ja hyödyllisempää sekä sinulle että maaäidille. Maadoittuminen myös auttaa sinun ruumistasi integroimaan ne muutokset, jotka tapahtuvat fyysisessä ruumiissasi. Samaa voidaan sanoa Gaiasta.

Veden juominen ja kevyiden ruokien syöminen, pääasiassa hedelmien, auttaa myös. On luonnollista tuntea epätoivoa ajoittain ja miettiä, miksi ihmeessä olet ikinä suostunut tähän ruumiilliseen siirtymäkauteen. Mutta siihen on syy, miksi me kaikki teemme sen. Jokainen meistä on energiaruumis, jolla on feminiininen ja maskuliininen vastine. Tätä feminiinistä ja maskuliinista energiaa kutsutaan Kaksoisliekiksi, ja kun ne työskentelevät sopusoinnussa keskenään, ne ovat äärettömän voimakkaita. Gaian auttamiseksi oli välttämätöntä, että yksi sinun kaksoiskappaleistasi maadoittuisi maapallolle toimimaan kanavana, jonka kautta voidaan ankkuroida valon korkeampi tiheys ja taajuus. Joten tämä on pähkinänkuoressa syy siihen, miksi olemme täällä. Vaikka tuntuisi siltä, että olet yksin, niin et ole etkä voi koskaan olla. Sinun kaksoisliekkisi on aina sinun kanssasi. Se on sinun osasi, joka kommunikoi sinun kanssasi intuition ja ajatusten kautta telepaattisesti. Se on se osa SINUA, joka asuu sinun korkeammassa tietoisuudessasi, ja se osa SINUA, jota kutsutaan sinun korkeammaksi itseksesi. Suurin osa ihmisistä ei pysty hyväksymään sitä, että heidän korkeampi itsensä on myös heidän pyhä kaksoiskappaleensa. Henkilökohtaisesti luulen sen johtuvan siitä, että suurin osa ihmisiä ei vielä pysty uskomaan todella olevansa tällaisen rakkauden arvoisia. Sinun kaksoisliekkisi on se osa sinua, joka puuttuu elämästäsi. Hän täydentää sinua ja tekee sinut jälleen kokonaiseksi. Yhdessä olette aina yhteistyössä. Korkeimman tason yhteistyössä. Jumalaisessa yhteistyössä,  joka on pyhää, koska näin on Luoja luonut.

Namasté


http://archangelsanddevas.wordpress.com/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti